سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم باید خدا به هنگام نعمت شما را ترسان بیند ، چنانکه از کیفر هراسان . آن را که گشایشى در مالش پدید گردید و گشایش را چون دامى پنهان ندید ، خود را از کارى بیمناک در امان پنداشت ، و آن که تنگدست شد و تنگدستى را آزمایشى به حساب نیاورد پاداشى را که امید آن مى‏رفت ، ضایع گذاشت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :7
کل بازدید :349076
تعداد کل یاداشته ها : 97
103/1/9
10:49 ع

فواید کله‌پاچه برای کودکان

"پروتئین" موجود در کله پاچه برای رشد و ترمیم بافت‌های بدن کودکان بسیار مناسب است و می‌تواند کوتاهی قد را مخصوصا در کودکانی که سابقه ژنتیکی دارند از بین ببرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، "استرس" و "اضطراب" از بیماری‌های شایع کودکان دبستانی است که مادران همواره باید بدانند با غذاهایی مانند کله پاچه می‌توانند به سلامتی کودکان کمک کنند.

"پروتئین" موجود در کله پاچه برای رشد و ترمیم بافت‌های بدن کودکان بسیار مناسب است و می‌تواند کوتاهی قد را مخصوصا در کودکانی که سابقه ژنتیکی دارند از بین ببرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند کله پاچه باعث "آرامش اعصاب" در کودکان شده و جلوی بهانه‌گیری آنها را می‌گیرد و خوردن مغز و "چشم گوسفند" هوش را در کودکان بسیار افزایش می‌دهد.

گفتنی است کله پاچه باید یک بار در هفته از وعده‌های اصلی غذایی در کودکان محسوب شود و می‌تواند "سوء تغذیه" را در کودکان از بین ببرد و بیماری‌ها را از کودکان نیز دور کند.

کله پاچه اگر چه غذایی سنگین و دیرهضم به شمار می‌آید اما "کلسترول" آن برای "قلب" و "مغز" کودکان بسیار مفید و در آنها بسیار سریع هضم می‌شود و اثرات بدی بر روی سلامتی آنها به جا نمی‌گذارد


  
  

رییس جمهوری در پیامی به مناسبت سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی

ایرانیان غیور خرمن وجود هر بیگانه متجاوزی را آتش خواهند زد